iklan sikit..HAHAHA

Total Pageviews

Tuesday, June 14, 2011

Dari Ipoh ke Pulau Pinang

Hello!!!! terlebih dahulu aku nk terima kasih kt semua yg follow blog ni.

melihat pada tajuknya shj korang mesti ingat aku nk pindah ke ..btul x? sbenarnye bukan nk pindah tapi aku nk sambung study je. selepas keluar result stpm dulu aku dapat pergi ke inteview kt salah 1 university di Penang sana nun. punyelah seronok mase tu. HAHA :D .. 1st time ak pegi interview pakai semart², sebelum ni ak gi UiTM Perak pakai kasut Jazz star je ;p . mmg dapat masuk situ tapi taknak lah, ramai sgt kawan².

beberapa hari yg lepas university tersebut bawak keluar result samada aku dpt ke idak ke sana. tepat pukul 12tgj hari aku chek , bersamaan dgn waktu tempatan. agak goyang gak kepala lutut takut² xdapat. maklumlah ramai sgt dtg interview situ. beratus ratus!!! semua hebat². siap pelakon drama tv pun ada iaitu Mubarak Majid dtg interview utk kos lakonan & pengarahan.huhuhu..glemer u'ollz.

setelah nama & password ditekan masuk.. PERGHHH!!!!!!!! aku dapat :D!! aku taktaw la nk ckp mcm mana lagik , korang tgk je la ni huhuhuhu...

weeeeehuuuuuuu!!!!!
memang aku xjangka nk masuk usm tapi disinilah aku akan ditempatkn pada 6 September 2011. rasa berat jugak hati nk pergi hhmmmmmm... tapi ak kene pergi jugak sbb ini la tujuan usaha aku selama ni. bye bye Ipoh..bye bye fitness embassy..bye bye kawan²...nanti kita jumpa lagi

7 comments: