iklan sikit..HAHAHA

Total Pageviews

Friday, July 29, 2011

Hari Hari Terakhir

Jumaat. 29/7/2011- pagi sebelum subuh dah aku biasa . bersengkang mata mencelikkan rasa nyenyak dalam kepala. KERJA! aku tersentak.

tanggal 31 Julai akan menggugurkan aku dari senarai kakitangan di sini. masa depan aku telah menunggu, sudah pasti aku ke sana. tiada apa lagi yang tinggal disini cuma memori sahaja terpahat di dinding kepala. selamat tinggal nessy(mesin automatik air panas berperisa), kaulah penyeri pagiku..air kopi tu memang perghh!! smack! milo pun ok lah..not bad. IMY!
selamat tinggal gym...

minum milo dgn "slow shutter"

sluurrpppp...

7 comments:

  1. mcm sadis jer aku bace..wahahah

    ReplyDelete
  2. cite aku datang sne xnak story ke..

    ReplyDelete
  3. hehe . amboi . bkn kemain lagi minum nyee haa

    ReplyDelete
  4. mcm mana nk "like" komen korang ni yer...hehe

    ReplyDelete
  5. alololo~!!! gonna mis u dude~!!:)

    ReplyDelete