iklan sikit..HAHAHA

Total Pageviews

Thursday, January 20, 2011

Selepas sebulan

dah lame aku x update blog.maklumlah bz...dan sekarang aku menaip blog di ofis nih..bosan giler pagi2 da kene keje. diam tak diam, pejam celik pejam celik udah sebulan aku bekerja di pusat kesihatan & kecergasa nih*bukan kelinik ok. macam2 kejer aku kne buat, yg paling latest aku akan bertindak sebagai sales executive.wow!! name nak gempak je padahal buat sale, jual membership :p
mase aku keje sini aqini dgn kemam suke tumpang letak helmet diorang , macam gampang..igt aku jaga ke nk simpan helmet. tangan pun da rase gatal2 nk dpt full payment utk bulan 1 ni..padahal lg 18 hari baru dpt cek. hmm... hari raye pun aku kene keje gak..aritu krismas hari ni pulak thaipusamm... salam lebaran la kat semua yer, jgn nakal2 kat jalan raya. lori banyak.HAHAHA!!

ok..hari tu aku da isi UPU..lebih 3 tahun aku menunggu masa nak masuk universiti...memang org lain da pegi ipta aku dok kt skola lagi, kene drop la ape la...aku peduli ape semua tu, korang nk cakap, cakaplah. skrg ni aku da abeh hahaha..cuti 9 bulan..kalo kawin da ade anak dah sorang nih.. :D kalo dapat la kali ni mmg aku hepi giler bhaii. tuhan aje yg taw.

hmmm...ape nk citer lagik ha? aku da x taw nk bg cer best, karang citer lebih2 sume komer tahu..masalah besor aku dapat..ok lah, keje menimbun lg ni..nk kene siapkn...byeeee

2 comments: