iklan sikit..HAHAHA

Total Pageviews

Thursday, November 18, 2010

IT'S ABOUT RAYA HAJI

masa berlalu pantas sehingga banyak yg terbazir begitu. diam tak diam sudah setahun lamanya pergi sejak dari sambutan hari raya korban tahun lepas(2009). walau bagaimanapun tahun ni raya tetap raya. aku bangun agak awal mula-mula pagi raya tu, dah ready nak siap tp tido dulu, lambat lagi ikut kata hati.

sesudah bangun, kotak televisyen tersenyum pada aku seolah olah ada cerita best pagi raya. pasang pulak sekali ade MHI. sedang nikmat menonton rasa sakit dlm perut mula membuak-buak. mulalah nak terberak. akibat daripada agenda pagi aku tu, kenelah pegi masjid kg paloh dgn mengunggang kuda(EX5). 

selesai solat sunat hari raya korban, kawasan perkuburan islam disitu melambai lambai utk menggamit kedatangan aku. maka haiwan korban pagi tu 5 ekor lembu(dlm hati aku..pergh!! lauk sebulan x abeh ni...hahah), tak lama slps tu, upacara penyembelihan diteruskan. sambil sambil usha aku cuba tolong tarik nk menumbangkan lembu-lembu tu(tunjuk hero la konon sebab ade awek hot sorang kat situ. HAHAHA!! kemon-lahh). nah tengok la gambor gambor ni sbg selingan jap ..aku nk gi minum sat..
tumbang sekor!!! yeahaha :D


adik botak depan aku ni sebok pulak dgn kamera henset die..ishhh...



bogel dahhhh..bukak angin


mai dahh!! mai dahh!!
baik punye...jgn sorok sorok lepas potong daging tu, x cukup karang huhuhu


kita kembali semula... ok, agak panas tunggu di situ, aku membuat keputusan mengambil jalan ke kedai runcit aci dkt roundbout depan tu. mountain-dew sebagai penyedap tekak sementara menunggu di tengah hari sambil baca paper berita harian yg berharga seringgit lima kupang. kembali ke pangkal jalan semula , baca la ape ade dlm paper tu sampai naik gila tunggu daging nk edarkan. boleh tahan la..agak lepas zohor aku chow balik rumah..kepeng ketiak tunggu.

after that, mula operasi beraye umah org. gerakan myvi bersatu dipandu oleh adib, sementara ditumpang oleh are(org tua),sopi & aku bertolak ke rumah laila batu near yoon fong belakang. tiba tiba aqini muncul dr rumah opah die dgn mencelah pagar penuh misteri seperti di greentown sana.HAHAHA!! ade lagi kejutan, lubainah duduk melantak laksa kt situ macam kt rumah die mase aku melangkah masuk ke daun pintu. tak lama kemudian kelibat degawan terjun(syed) mula mengisi perut yg penuh dtg jauh dr Parit katenye..tp entah la.

xbox zaman firaun dan ps2, mana pilihan korang? pastilah xbox kan..haha seframe dua main W.E.9. controller satu je ade, rase mcm xnk bagi kite main je. lepas aku sopi..adib pulak takeover, syed pun nk merase, are pulak nk ajor skill baru. tak paham aku..haha gile.

letih duduk rumah lela nih..beransur ke rumah unta. kt rumah die pun macam2 jadi..bahan semua ada... Jangan main gila, siape berani rompak rumah die. CCtv hala kat pintu masuk..wahahhaha!!!! sedap makan..nasi minyak ayam merah..special menu. sedap makcik masak. nak tambah lagi gila boleh pulak die lepaskan balang maruku..memang bersepah kat kaki aku la..lepas  ni sape makan maruku ade perisa kuku sikitlahh. selepas nikmat menjamu selera, aku terfikir ranjo una dgn prank call lansi.amr hahaha.. pucat member! kene gelak lepas tu sampai malu malu anjing.

after that, POLO GRound time.. sedang amik gambor kt situ..ade pulak budak kecik comey lote..mmg kene sgt dgn permainan kt situ..snap 2-3 pic, ni hasilnye
budak ni tak ada FB mak die cakap, idak boleh aku tag
same tak? BHAHAHA!!!
gambo censored, x clear utk tujuan keselamatan perut una yg semakin boroi

setelah semua pulang ke tanah air masing-masing. aktiviti raya di teruskan jam 9 mlm.. are wira putih, adib tukar kancil plak, iskandar turbo menuju ke rumah ros di sp pulai. byk bende bodo jadi yg ak da x larat nk type..botak dgn perangai die..sorok makanan dlm baju. perrghhh..duduk SIKney la , ape la..
lepas makan balik tido..sedappppp.. itu saje stakat ni..nanti jumpa di lain post ya ... :D

2 comments:

  1. HAHAHAH
    bagero lah ak muncul dengan penuh misteri mcm dekat pagar greentown tuh
    HAHA

    ReplyDelete
  2. itulah yg specialnye di hari raya!!! :)

    ReplyDelete